عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 19 بهمن 1398
بازدید : 35
نویسنده : admin

اقامت ترکیه

این روزها وقتی کلمه‌ی اقامت ترکیه را سرچ میکنید صفحات متعددی باز میشود که وارد هرکدام بشویم توضیحات مفصلی در مورد نزدیکی فرهنگی و جغرافیایی ترکیه به ایران را میتوانیم مشاهده کنیم.

توضیحات کاملی که به ما کمک میکند تا درک عمیقتری از کشوری که قصد مهاجرت و زندگی در آن را داریم بدست بیاوریم.

 


تاریخ : یک شنبه 13 بهمن 1398
بازدید : 39
نویسنده : admin

چرا باید پرستار کودک داشته باشیم؟

شغل والدین:

شغل والدین یکی از مهم‌ترین عواملی است که احساس نیاز به پرستار کودک در منزل را تشدید می‌کند. در حال حاضر مادران زیادی هستند که پس از زایمان مرخصی کوتاه مدتی دارند و باید به محل کار خود بازگردند این امر موجب می‌شود تا والدین در نگه‌داری کودک با مشکل مواجه شوند. در این راستا بهترین اقدام استخدام پرستار کودک است که قادر است بهترین خدمات را در هنگام عدم حضور والدین به فرزندشان ارائه دهد. پرستار نوزاد برای این کار دوره دیده است و لذا والدین می‌توانند برای رفع نیازهای کودک خود به وی اعتماد کنند.

 


تاریخ : دو شنبه 7 بهمن 1398
بازدید : 52
نویسنده : admin

برای ماندگاری بیشترِ رایحه، چگونه ادکلن بزنیم؟

جواب سوال چگونه ادکلن بزنیم و بهترین روش عطر زدن را در این مقاله خواهید خواند؛ می‌خواهیم بدانیم که برای ماندگاری بوی ادکلن چه کنیم و چگونه ماندگاری ادکلن را افزایش دهیم، به کجا عطر بزنیم و سرانجام در مورد بهترین روش نگهداری ادکلن هم بیشتر بدانیم.

 

پیشاپیش اشاره کنیم که از پاسخ‌های داده‌شده به سوال چگونه ادکلن بزنیم این نتیجه حاصل خواهد شد که باید در این مورد، آگاهانه‌تر و دقیق‌تر عمل کرد زیرا یکی از قوی‌ترین ارتباط‌هایی که بین حافظه‌ی انسان و پنج حس او وجود دارد، ارتباط حافظه با حس بویایی است بنابراین با استفاده از همین نکته می‌توان با افراد، ارتباط‌های عمیق‌تری برقرار کرد.

 


به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان zorika و آدرس zorika.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com