عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 30 خرداد 1398
بازدید : 197
نویسنده : admin

12 تا از عوارض جانبی جدی در هنگام استفاده از دانه های رازیانه
رازیانه، یک گیاه با بوی دلپذیر است که گل های زرد رنگی دارد و این گیاه سال ها است که برای درمان مشکلات گوارشی و تنفسی مختلف استفاده می شود.می دانم که کمی گیج شده اید که درباره مزایای آن صحبت می کنیم، در صورتی که عنوان مقاله عوارض جانبی آن می باشد. این نشانه ها یادآوری می کند که چون رازیانه چندین بیماری را درمان می کند،

 


تاریخ : پنج شنبه 30 خرداد 1398
بازدید : 160
نویسنده : admin

خانهخواص مواد غذایی
رازیانه گیاهی معطر، علفی و دوساله می باشد که ارتفاع آن تا ۲ متر نیز می رسد ساقه رازیانه دارای شیارهای هم ردیف و موازی است و برگهای آن نازک و نخی، مانند شوید می باشد. رازیانه دارای گلهای زرد و خوشه مانند در انتهای ساقه آن است. این گیاه دارای طعم تند، تلخ و شیرین است و کمی به طعم نعناع شبیه است.
عرق رازیانه طبیعت آن گرم بوده و دارای مقدار زیادی از هورمونهای زنانه است. عرق رازیانه بیشتر برای خانم‌ها توصیه می‌شود. مصرف این عرق در خانم‌های یائسه باعث كاهش و برطرف شدن عوارض و علائم این دوران شده و در كسانی كه دچار یائسگی زودرس شده‌اند، موجب درمان و بازگشت عادات ماهیانه می‌شود.

 


تاریخ : پنج شنبه 30 خرداد 1398
بازدید : 272
نویسنده : admin

تخم رازیانه خواص درمانی دارد. دم‌کرده‌ی آن برای کاهش حالت پف‌کردگی و افزایش میزان ادرار به کار می‌رود. در این مطلب چند دلیل خوب دیگر برای مصرف تخم رازیانه ارائه می‌دهیم. لطفاً با ما همراه باشید.
رازیانه و تخم آن

تخم رازیانه معمولاً به عنوان ادویه در آشپزخانه و برای خوش‌طعم کردن غذاها استفاده می‌شود. از این دانه‌ها در ترکیب نان‌های خانگی و حتی نان سوخاری‌ها استفاده می‌کنند. تخم رازیانه خواص درمانی نیز دارد. دم‌کرده‌ی آن برای کاهش حالت پف‌کردگی و افزایش میزان ادرار به کار می‌رود. در این مطلب چند دلیل خوب دیگر برای مصرف تخم رازیانه ارائه می‌دهیم. لطفاً با ما همراه باشید.

 


تاریخ : پنج شنبه 30 خرداد 1398
بازدید : 287
نویسنده : admin

وبسایت مجله سلامت - زهرا کامران: رازیانه گیاهی گلدار از راسته آپیالس، از تیره چتریان و از سرده رازیانه‌ها است. این گیاه سرشار از ترکیباتی مشابه هورمون زنانه استروژن (فیتواستروژن‌ها) است و طبیعتی گرم دارد. با اینکه برخی از افراد طعم رازیانه را دوست ندارند اما این ماده می‌تواند مزایای زیادی برای سلامتی افراد داشته باشد.

 


تاریخ : پنج شنبه 30 خرداد 1398
بازدید : 269
نویسنده : admin

رازیانه گیاهی است معطر ، علفی و دوساله که ارتفاع آن تا ۲ متر می رسد ساقه آن دارای شیارهای هم ردیف و موازی می باشد برگهای آن نازک و نخی مانند شوید است گلهای رازیانه زرد و بصورت خوشه در انتهای ساقه ظاهر می شود و به دو صورت وحشی و زراعی در ایران دیده می شود.

رازیانه یک گیاه دارویی است که طبع گرم و خشکی دارد. در طب سنتی ایران، از آن به گیاه ضدبلغم و صفرا یاد می‌شود. چون گیاه بسیار گرمی است. اگر بخواهید از خاصیت مسهل بودن آن بهره‌مند شوید، باید آن را با ماده‌ای مصرف کنید که حرارت گیاه را کم کند و بهترین گزینه ما برای همراهی با آن سکنجبین و عسل است.

 


به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان zorika و آدرس zorika.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com